רק דגים – מסעדה אילתית ששווה ביקור

מאת: רונה לשם

אילת חלשה מבחינה קולינרית, וחבל. עיר הנופש הדרומית, שהופכת לנגישה יותר ויותר גם לתיירים בזכות שדה התעופה החדש שנפתח בסמוך לה, יכולה וצריכה להציע הרבה יותר מבחינה קולינרית.

בפעם האחרונה בה היינו באילת, ביקרנו במסעדה אולה, שהייתה בינונית למדי (ניתן לקרוא את הביקורת עליה כאן), ובביקור שלפני אכלנו במסעדת המפלט האחרון. הביקור שם לא היה מוצלח במיוחד. מי שסקרן, יכול לקרוא את הביקורת שפירסמתי עליה אז, בקישור הזה.

גם בביקור האחרון לא התייאשנו מהרצון למצוא מסעדה טובה באילת, והחלטנו ללכת לאכול ארוחת ערב במסעדת "רק דגים", שחברים המליצו לנו עליה, ושמדורגת היטב ב-TripAdvisor.

מדובר במסעדה שממוקמת לצד הטיילת, ובמרכזה, ושהעיצוב שלה פשוט ומינימליסטי.

עיצוב מינימליסטי

הגענו בשישי בערב, אך ככל הנראה עקב השעה המוקדמת יחסית, מצאנו עצמנו לבד במסעדה.

אחרי התלבטות קצרה, והתייעצות עם בעלת המקום, הזמנו סלט יווני (46 ש"ח) למנה ראשונה, ברמונדי, דניס (108 ש"ח כל אחד) ופלטת דגים לשניים למנה שנייה (235 ש"ח).

סלט יווני

לסלט היווני שהוגש במהירות מסחררת היה טעם לוואי. הייתה תחושה שהסלט עמד, או שהירקות נחתכו מבעוד מועד. גם צורת ההגשה שלו הייתה מיושנת למדי.

ואז הגיעו הדגים, שהוגשו לצד תפו"א אפויים שלמים, ולצד קרעי חסה ועגבניית שרי.

מנות דג מצוינות

הדגים היו מעולים, לא פחות. טריים, עשויים היטב, עסיסיים. הפלטה הייתה גדולה במיוחד, והכילה שלושה דגים גדולים.

מה שכן הייתי משנה במנות הוא צורת הגשתם. העובדה שמדובר במסעדת דגים אינה פותרת מהגשה אסתטית וצלחות נאה, מה שכאן היה חסר, וחבל.

פלטת דגים לשניים

מעבר לכך, ולסלט היווני, שטעמיו נשכחו מהר כשהגיעו הדגים, הארוחה הייתה טובה מאוד.